Welcome to Maria Camelya Blog. Feel free to place order by sms 0196717809's...

Leave your URL,I'll visit soon :D

Followers

Produk Terkini

Barang2 y ade bulan November ni..yeyyyy...,siapa y mencari2 nk beli dkt mana,boleh pmsy 0196717809

* ABP26 PURPLE
* ABP26 FOR WOMEN
* AMIRNA TABLET
* ALPHA LIPID SDII
* AL RAZI SERUM
* AL-RAZI SOAP
* AURAWHITE AURASHINE
* AURAWHITE AURASLIM SHAKE
* AURAWHITE 900,000MG
* AURAWHITE STEMCELL
* AURAWHITE BUBBLY
* AURAMEN TURBO COLLAGEN
* AMYERA FLAWLESS SKINCARE

* BLACKHEAD SERUM
* BABIES BLINK BIASA
* BABIES BLINK LIMITED
* BABIES BLINK 5 IN 1
* BABIES BLINK 7 DAYS WHITENING 1 SET
* BABIES BLINK 7 DAYS WHITENING (LOOSE)
* BELLA SINUS
* BEST SLIM
* BVR COLLAGEN
* BVR SCRUB
* BELLEZA
* BLV PINKY FOUNDATION
* BABY MOLLY FOUNDATION

* CLEAN AND SMOOTH HAIR REMOVER
* CHRISZEN KOD 01, 02 DAN 03
* COLLAGEN PLUS VIT E SET

* DNARS SET NORMAL & JERAWAT
* DNARS TONER COLLAGEN
* DNARS TONER TREATMENT
* DNARS BODY SOAP
* DNARS SABUN NORMAL/JERAGAT
* DNARS SABUN COLLAGEN
* DNARS MAGIC DAY CREAM/JERAGAT
* DNARS MAGIC DAY CREAM JERAWAT
* DOUBLE STEMCELL
* DTRIM

* EGG MASK
* EZYSLIM
* FEELVOGUE
* FELINNA CMC 60 CAPLSULES
* FLORAL MASK

* GLUTACELL
* GARNICIA BURNER

* HARUM MALAM
* HIGH BEAM
* HEIGHT UP
* HIGH WAIST PANTIES

* INAYAH BOOSTER
* IZEARA 6 INC SERUM
* IBU PUTIH COLLAGEN DRINK
* IBU PUTIH KRIM NINASKINCARE
* IBU PUTIH OXYGEN WHITE SET NINASKINCARE (IPOW)
* IBU PUTIH JANNA LAWWA

* KCOLLY SWEET 17
* KWHITE 38
* KAWAII COLLAGEN + FREE PILL

* LADY SECRET BUST UP + FREE SHAKER
* LIPSTIK COLLAGEN DHERBS
* LAROME

* MAIXARA C-SENTIAL HA
* MIRACLE SLIMMING
* MYMI WONDERPATCH (PERUT)
* MYMI WONDERPATCH (KAKI)
* MELISSA BEAUTY AURA BABIES SAKURA (ORANGE/BLACKCURRANT)

* NOUR AIN 3 IN 1
* NOUR AIN 4 IN 1 (SET EXCLUSIVE)
* NOUR AIN FACIAL TONER
* NOUR AIN SERUM
* NOUR AIN SOAP

* OPA SNOWCLASSIC
* OVISPA
* OXYGEN CELL CREAM

* PUTIH COLLAGEN DARA ANGGUN
* PEARL WHITE JAMU JELITA
* PERLA COFFEE
* PERLA CHOC
* PERLA JUICE
* PERLA DUST

* ROYAL SLIM
* ROYAL DETOX PLATINUM
* RADIANCE SIGNATURE
* RELIAN MASCARA

* SABUN ALPHA ARBUTIN
* SERUM ARBUTIN
* SABUN ARGAN SECRETLEAF
* SABUN SUSU BERAS KBROTHER
* SABUN MARINE ESSENCE
* SATIN SKINZ
* SNE KAPSUL
* SNE BEAUTSKIN
* SELFIE SKINCARE
* SURE KENCANG
* SHEISHEIDO MASK BLACK & WHITE

* TREENEA

* WONDERGLOW GOLD (OUT OF STOCK)
* WIS PUTIH SKINCARE
* WIS PUTIH SIMEN SERUM
* WIRA MALAM

* VARIABLE Y
* VGRIP
* VENE LOSYEN

* ZOFEA BEAUTY

#sayajual

berpisah itu lebih baik b...



Boleh Gedik-gedik dengan saya je tau..sayang awak! (^_^)

Cuti sem baru bermula…Bulma dibenarkan keluar rumah oleh ibunya.

Setibanya di taman…

Goku : Hai sayang..maaf B lambat..
Bulma : Huhu..da janji pukul berapa..sekarang pukul berapa??
Goku : Alaaa..relaks la..lambat sikit je pun..

Bulma : Sikit apa 15 minit ni b?
[Goku membetulkan duduknya…]
Goku : Sayang..kadang-kadang kita sengaja melewatkan waktu solat. Sedangkan dulu kita dah pernah berjanji untuk ikut suruhan Dia..kan? Tapi mulianya Allah masih lagi sayang kita…
Bulma : Err..huhu~

Goku : Sayang kenapa pakai baju macam ni?
Bulma : Untuk B la..kita kan dah lama tak jumpa..
Goku : Eh..kalau B yang pakai baju fit mungkin r ada rasional sebab badan B 6 pack..hehe tapi tak nak la pakai ketat-ketat..sesak nafas..
Bulma : Orang pakai macam ni pun untuk dia laa..sayang masih pakai tudung tau..
[Goku membetulkan dunduknya…]
Goku : Sayang, tutup aurat bukan semata-mata pakai tudung. Baju mesti longgar supaya tak nampak bentuknya. Stokin pakai. Aurat tu mahkota wanita khas untuk suami. Jangan lah nak tunjuk kat B. Belum masanya lagi sayang..
Bulma : Err..huhu~

Goku : B ingat nak bawa adik B tadi..dapat dia teman kita & jumpa bakal kak ipar dia ni..
Bulma : Alaaa..dah lama kita tak jumpa pun B masih nak bawa orang lain join kita kan?huhu
[Goku membetulkan duduknya…]
Goku : Sayang..tak manis kita berdua je..sedangkan orang tengok kita dah rasa tak sedap apatah lagi Allah yang Maha Melihat tu tengok kita..sayang tak segan ke?
Bulma : Err..huhu~

Goku : Family sayang tak marah ke sayang keluar jumpa B ni?
Bulma : Dorang kan dah lama tau kita bersama. Takkan nak marah kot..
Goku : Takkan tegur sikit pun takde? Yela..kita asyik jumpa je..
Bulma : Kalau B dah bosan dengan sayang, cakap je..tak perlu guna alasan family sayang k?!
[Goku membetulkan duduknya…]
Goku : B tak beri alasan. Kita dah lama bersama tapi nikahnya tak. Semakin lama semakin tak selesa B dibuatnya. Kalau setiap langkah kita ke masjid untuk menunaikan solat diberi pahala..agak-agaknya setiap langkah kita untuk berjumpa berdua kat taman ni diberi apa ye?huhu
Bulma : Err..huhu~

Bulma : B..cukup! B dah banyak berubah..kenapa ni? Dah tak sayang sayang ke? Dah ada perempuan lain ke? Jawablah!

[Goku membetulkan duduknya…menundukkan padangan ego lelakinya ke tanah…]

Goku : B memang dah banyak berubah…B sering lalai ingat pada Allah…Allah beri macam-macam nikmat pada B tapi B buat tak kisah je semua tu. Dulu kalau sayang tak balas mesej B sebab merajuk dengan B, B dah gelabah da..tapi bila B dapat rasa yang B jauh dari Allah, B buat biasa je…Allah masih lagi sayangkan B…Allah beri nikmat kasih & sayang dari sayang. B bersyukur dapat kenal sayang tapi malangnya B tak menjaga sayang sebaiknya. B tak sepatutnya mulakan semua ni dulu..huu B nak kembali kepada fitrah B sebab dah banyak berubah.

B memang ada perempuan lain. Dah lama B ada perempuan lain tapi B baru perasan kehadiran perempuan yang amat B sayangi tu. B amat sayang mereka.

Bulma : Mereka??? Sampai hati B! [Mula bergenang air mata Bulma…]

Goku : B memang ada perempuan lain. Ibu B yang lahirkan B. Sejak dalam perut lagi, dia amat sayang pada B. DIa jaga B dengan sebaiknya. Tapi bila B dah besar, B tak jaga dia pun. B sanggup melawan cakap dia semata-mata nak ikut kawan B & nak jumpa sayang. Ibu selalu pesan macam-macam tapi B xdengar pun. B dengar cakap sayang je. Bila sayang merajuk dengan B, B pujuk beriya-iya tapi bila ibu terasa hati dengan B, B cakap “entah pape la ibu ni”..huuhu kalau dengan adik & kakak B, lagi teruk B layan..huhu

B sayang sayang…B…

Bulma : Tak payah nak tipu! [Bulma terus memotong apa yang ingin dikatakan oleh Goku pada dirinya…]

Goku : B sayang sayang…disebabkan B sayang sayang, B nak lepaskan sayang. B tak nak sayang terus hanyut dengan B. Kita buat lah haluan masing-masing. Kenal diri kita. Kenal Allah. Ingatlah walau apa yang kita buat, Allah tak pernah lupa kita. Sentiasa kita dapat nikmatNya. B nak korbankan semua ni kerana Allah sebelum Allah betul-betul tak hiraukan kita & terus biar kita hanyut…

Bulma : B!! Kenapa sekarang??? [Air mata Bulma mula menitis di pipinya..]

Goku : Kerana Hidayat dari Allah tak datang selalu & hanya datang pada orang yang dipilihNya. B tak nak nanti Allah tarik balik hidayatNya ni…

Bulma : Sayang sayang sangat kat B.. [Bulma mula mengesat air matanya…]

Goku : Allah lebih sayangkan sayang…amat sayang pada kita…

Bulma : B..xkesian kat sayang ke? [Tidak dapat ditahan lagi air mata Bulma…]

Goku : B lebih kesian pada sayang jika sayang diseksa di akhirat nanti kerana B & B xmampu nak tolong sayang waktu itu..B minta maaf teramat sangat..B terpaksa lepaskan sayang kerana Allah…Biarpun sekarang sayang tak redha dengan perpisahan ni, tapi InsyaAllah berkat keredhaan Allah dengan usaha kita yang sakit keranaNya, sayang akan faham juga nanti…terima kasih untuk segalanya..jaga diri sayang sebaiknya untuk Allah…Assalamualaikum awak~

[Goku melangkah pergi…sepenuh kekuatan dipendam dalam diri agar tidak menoleh ke belakang untuk melihat Bulma yang pastinya sedang terseksa dengan perpisahan ini. Air mata lelaki Goku akhirnya jatuh jua kerana kesungguhannya melepaskan sesuatu yang disayangi kerana ingin mendapatkan keredhaan Allah SWT…]

Wallahu’alam~ ^^