Welcome to Maria Camelya Blog. Feel free to place order by sms 0196717809's...

Leave your URL,I'll visit soon :D

Followers

Produk Terkini

Barang2 y ade bulan November ni..yeyyyy...,siapa y mencari2 nk beli dkt mana,boleh pmsy 0196717809

* ABP26 PURPLE
* ABP26 FOR WOMEN
* AMIRNA TABLET
* ALPHA LIPID SDII
* AL RAZI SERUM
* AL-RAZI SOAP
* AURAWHITE AURASHINE
* AURAWHITE AURASLIM SHAKE
* AURAWHITE 900,000MG
* AURAWHITE STEMCELL
* AURAWHITE BUBBLY
* AURAMEN TURBO COLLAGEN
* AMYERA FLAWLESS SKINCARE

* BLACKHEAD SERUM
* BABIES BLINK BIASA
* BABIES BLINK LIMITED
* BABIES BLINK 5 IN 1
* BABIES BLINK 7 DAYS WHITENING 1 SET
* BABIES BLINK 7 DAYS WHITENING (LOOSE)
* BELLA SINUS
* BEST SLIM
* BVR COLLAGEN
* BVR SCRUB
* BELLEZA
* BLV PINKY FOUNDATION
* BABY MOLLY FOUNDATION

* CLEAN AND SMOOTH HAIR REMOVER
* CHRISZEN KOD 01, 02 DAN 03
* COLLAGEN PLUS VIT E SET

* DNARS SET NORMAL & JERAWAT
* DNARS TONER COLLAGEN
* DNARS TONER TREATMENT
* DNARS BODY SOAP
* DNARS SABUN NORMAL/JERAGAT
* DNARS SABUN COLLAGEN
* DNARS MAGIC DAY CREAM/JERAGAT
* DNARS MAGIC DAY CREAM JERAWAT
* DOUBLE STEMCELL
* DTRIM

* EGG MASK
* EZYSLIM
* FEELVOGUE
* FELINNA CMC 60 CAPLSULES
* FLORAL MASK

* GLUTACELL
* GARNICIA BURNER

* HARUM MALAM
* HIGH BEAM
* HEIGHT UP
* HIGH WAIST PANTIES

* INAYAH BOOSTER
* IZEARA 6 INC SERUM
* IBU PUTIH COLLAGEN DRINK
* IBU PUTIH KRIM NINASKINCARE
* IBU PUTIH OXYGEN WHITE SET NINASKINCARE (IPOW)
* IBU PUTIH JANNA LAWWA

* KCOLLY SWEET 17
* KWHITE 38
* KAWAII COLLAGEN + FREE PILL

* LADY SECRET BUST UP + FREE SHAKER
* LIPSTIK COLLAGEN DHERBS
* LAROME

* MAIXARA C-SENTIAL HA
* MIRACLE SLIMMING
* MYMI WONDERPATCH (PERUT)
* MYMI WONDERPATCH (KAKI)
* MELISSA BEAUTY AURA BABIES SAKURA (ORANGE/BLACKCURRANT)

* NOUR AIN 3 IN 1
* NOUR AIN 4 IN 1 (SET EXCLUSIVE)
* NOUR AIN FACIAL TONER
* NOUR AIN SERUM
* NOUR AIN SOAP

* OPA SNOWCLASSIC
* OVISPA
* OXYGEN CELL CREAM

* PUTIH COLLAGEN DARA ANGGUN
* PEARL WHITE JAMU JELITA
* PERLA COFFEE
* PERLA CHOC
* PERLA JUICE
* PERLA DUST

* ROYAL SLIM
* ROYAL DETOX PLATINUM
* RADIANCE SIGNATURE
* RELIAN MASCARA

* SABUN ALPHA ARBUTIN
* SERUM ARBUTIN
* SABUN ARGAN SECRETLEAF
* SABUN SUSU BERAS KBROTHER
* SABUN MARINE ESSENCE
* SATIN SKINZ
* SNE KAPSUL
* SNE BEAUTSKIN
* SELFIE SKINCARE
* SURE KENCANG
* SHEISHEIDO MASK BLACK & WHITE

* TREENEA

* WONDERGLOW GOLD (OUT OF STOCK)
* WIS PUTIH SKINCARE
* WIS PUTIH SIMEN SERUM
* WIRA MALAM

* VARIABLE Y
* VGRIP
* VENE LOSYEN

* ZOFEA BEAUTY

#sayajual

Saya Jeles dgn Awak

Suatu hari aisyah sedang berbual-bual dengan shera dibawah rendang pohon yang redup…

Shera: mesti seronok kan dapat jadi awak?

Aisyah: kenapa pulak? (sambil membetulkan tudung labuhnya yang sedikit ditiup angin)

Shera: sebab awak adalah awak dan saya jealous dengan awak.

Aisyah: boleh saya tahu sebabnya?

Shera: sebab awak baik semacam...kalau solat awak khusyuk,solat sunat pulak selalu awak lazimi..baca Al-Quran awak fasih..siang awak Nampak gembira,bergelak ketawa,tapi malam saya selalu Nampak awak menangis di tikar sejadah..awak cantik,tapi awak sikit pun tak perasan awak cantik. Awak sangat humble. Muka awak tenang je..lembut,penuh dengan senyuman sampai orang tak puas tengok awak. Kalau nak buat ape2,mesti awak jaga niat..awak cuba faham semua orang dan baik dengan semua orang..mulut awak tak pernah lekang sebut nama ALLAH..semua awak bedal ‘subhanallah,Alhamdulillah,masyaALLAH,insyaALLAH’…semualah..sunnah rasulullah semua awak buat,satu pun takde yang awak tinggal..saya jelous sebab mesti ALLAH sayang awak..mesti rasulullah rindu awak..(berwajah sedih)

Aisyah: ooo..macam tu..kalau macam tu,sayalah orang yang akan lebih jealous dengan awak..

Shera: kenapa??( wajah itu terus berubah penuh tanda Tanya)

Aisyah: sebab awak ada cita-cita nak jadi baik macam saya. Bila ALLAH bagi awak hidayah dan awak betul2 grab, awaklah orang yang paling beruntung saat itu. Masa tu, ALLAH ingat awak. Kalau awak baca Al-Quran gagap2, ALLAH gandakan pahala dengan usaha awak tu lebih. Awak lagi cantik dan humble dari saya sebab awak rasa saya cantik dan tak rasa diri awak lagi cantik. Awak selalu jaga niat jugak, niat awak nak buat baik dan menuju kearah kebaikan. Awak juga selalu faham orang lain sebagaimana awak sedang fahami saya sekarang. Kalau mulut saya selalu sebut nama ALLAH,tapi hati awak mesti selalu tersentak dengan nama ALLAH. Saya tahu sebab awak selalu perhati bila saya sebut nama ALLAH..saya lagi JELOUS dari awak..sebab ALLAH lebih ingat dan sayangkan awak lebih dari saya.rasulullah mengalukan awak untuk mengingati baginda. Betul2 SAYA JEALOUS DENGAN AWAK…
““I don’t care what u are doing, but I respect who u are.u know why?because maybe who u are tomorrow will be better than who I am today"""